RISMEDIA

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.

RISMEDIA

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.

RISMEDIA

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
محمد حسین ریسمانچیان

پیام های کوتاه
  • ۲۲ شهریور ۹۸ , ۲۲:۵۶
    پند
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

در اوایل سال موضوع استفاده از رمزهای یکبار مصرف برای کارت‌های بانکی به‌طور جدی مطرح شد. رمزهای یکبار مصرف در جهت ارتقاء امنیت پرداخت‌های مجازی ایجاد شده و قرار بر این بود که از اوایل خرداد ماه اجرایی شود، اما به‌دلیل عدم آمادگی بانک‌ها و فراهم نبود شرایط لازم و از آنجاییکه قرار بر این بود رمزهای یکبار مصرف فقط از طریق اپلیکیشن در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، این طرح به تعویق افتاد. اما حالا  با فراهم شدن شرایط گفته می‌شود که از اوایل دی ماه، تراکنش‌های بانکی ملزم به داشتن رمز دوم پویا یا همان یکبار مصرف خواهد بود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۰۲:۵۰
mhrismanchian

نویسندگان The Conjuring در حال نگارش مجموعه سینمایی ترسناک جدیدی هستند

مجموعه‌ی جدید برادران هیس در مورد عمارت لالوری خواهد بود که ماجراهای ترسناکی در آن رخ داده است.

چاد و کری هیس چند سال قبل توانستند با نگارش فیلمنامه‌ی فیلم احضار (The Conjuring) باعث خلق یکی از معروف‌ترین مجموعه فیلم‌های ترسناک این سال‌ها شوند که بعدها آثار دیگری مثل راهبه (The Nun) و آنابل (Annabelle) هم از دل آن متولد شدند. این برادران دوقلو در حال حاضر روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کنند که براساس ماجراهای یک عمارت واقعی تولید خواهد شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۲
mhrismanchian
FBI نظارت شدیدی روی پست‌ های آنلاین مردم در زمان اکران فیلم Joker دارد

هم‌زمان با افزایش نگرانی‌ها در مورد احتمال خرابکاری عده‌ای در زمان اکران فیلم Joker، اداره‌ی تحقیقات فدرال آمریکا شروع به نظارت روی فضای مجازی کرده است .سرانجام فیلم جوکر (Joker) در سینماهای آمریکا اکران شد؛ فیلمی که از همان اولین روزهای تولید خود با سروصدای زیادی همراه بود و بعدها با واکنش مثبت منتقدان و تعریف و تمجیدهای آن‌ها از بازی درخشان واکین فینیکس، توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. ولی دراین‌میان عده‌ای هم نگران واکنش‌های نامناسب از طرف بعضی گروه‌های خرابکار هستند و این موضوع به جایی رسیده است که حتی پای اداره‌ی تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) هم به ماجرا باز شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۸ ، ۰۲:۱۶
mhrismanchian

چه افرادی به هیچ‌وجه برای دوستی با شما مناسب نیستند؟

شما در زندگی خود چند دوست واقعی دارید؟ با چند نفر در ارتباط هستید و معاشرت می‌کنید؟ ۳هزار نفر؟ ۱۲۰۰‌ نفر؟ ۵۰ نفر؟ اگر فکر می‌کنید این همه دوست دارید، سخت در اشتباهید! این افراد در دایره‌ی ارتباطات واقعی شما قرار ندارند و با لمس یک گزینه، خیلی ساده می‌توانید دیگر با آنها دوست نباشید. اما زندگیِ حقیقی چیز دیگری است و روابط و مدیریت دوستی‌ها و ارتباطات آن بسیار پیچیده‌تر است. برای اینکه آسیب نبینید و خوشحال‌تر زندگی کنید، بهتر است دوستی‌تان را با برخی افراد خاتمه بدهید. همراه ما باشید، می‌خواهیم به شما بگوییم چه افرادی برای ادامه‌ی دوستی با شما مناسب نیستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۸ ، ۰۹:۳۷
mhrismanchian