RISMEDIA

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.

RISMEDIA

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.

RISMEDIA

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
محمد حسین ریسمانچیان

پیام های کوتاه
  • ۲۲ شهریور ۹۸ , ۲۲:۵۶
    پند
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آیا تا به حال برای تعیین یک سبک خاص در هنگام خرید لباس‌هایتان، تردید داشته‌اید؟ در ادامه با شناخت 5 قدم مهم برای یافتن استایل شخصی در انتخاب پوشاک همراه ما باشید تا به راحتی بتوانید این مشکل را حل کنید.

یافتن استایل شخصی

چه این که شما به دنبال تغییرات اساسی در کل پوشش خود باشید و چه بخواهید صرفا استایل جدیدی را امتحان کنید، بهتر است به چند قدم ساده در این زمینه توجه کنید. در مرحله اول، شما باید شکل بدن خود را درک کنید و بدانید چه چیزی آن را به بهترین وجه جلوه می‌دهد. سپس می‌توانید شروع به شناسایی مواردی که باعث می‌شوند اعتماد به نفستان افزایش یابد، نمایید.

استایل امضا

اصطلاح «استایل امضا» یکی از اصطلاحات مخصوص صنعت مد است که شاید آن را زیاد شنیده باشید؛ اما، معنی آن چیست؟ این اصطلاح یعنی شما به متناسب‌ترین نوع پوشش با توجه به شکل ظاهری بدنتان برسید و در حالت‌های مختلف این استایل خاص را دنبال نمایید. افراد معمولا برای یافتن استایل شخصی خود از پوشش سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور صنعت مد ایده می‌گیرند. در حالی که با کلیک بر روی صدها عکس از دوقلوهای «اولسن» (Olsen)، «الکسا چانگ» (Alexa Chung) و «اولیویا پالرمو» (Olivia Palermo) خواهید دید که استایل شخصی آن‌ها شایستگی‌های مناسب خود را به طور کاملی جلوه می‌دهند. این یعنی که شما در حال تماشای استایلی هستید که سال‌ها زیبا خواهد بود. به جای این که بخواهید دقیقا مانند کس دیگری لباس بپوشید، استایل امضای خود را مشخص کنید.

یافتن استایل شخصی

5 قدم مهم برای یافتن استایل شخصی

شما برای یافتن استایل شخصی خود، نیاز دارید که چند قدم مهم و اولیه را بشناسید. مواردی که در این جا می‌خوانید به شما کمک می‌کند تا در این زمینه موفق شوید.

1. فرم بدن خود را بشناسید

مهم‌ترین قدم در یافتن استایل شخصی لباس پوشیدن، درک شکل بدنتان و این که بدانید چه جلوه‌هایی شما را به بهترین حالت نشان می‌دهند، می‌باشد. برای شروع به شما توصیه می‌کنیم که با دوستان صمیمی یا خانواده خود مشورت کنید تا نظرات صادقانه‌ای دریافت کرده باشید. لباس‌هایی که به بهترین شکل مناسب فرم بدن شما هستند را بشناسید. در این مسیر گرفتن عکس و همچنین استفاده از آینه‌های قدی به شما کمک می‌کند تا جلوه‌هایی را که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد را پیدا کنید. بد نیست به افراد مشهوری که فرم بدن مشابهی با شما دارند نیز توجه زیادی داشته باشید.

2. روی مواردی که می‌دانید همیشه آن‌ها را می‌پوشید سرمایه‌گذاری کنید

یک استایل شخصی در انتخاب پوشاک، چیزی است که شما سال‌های سال آن‌ها دوست داشته باشید. تمرکز شما باید روی پوشیدن لباس‌هایی باشد که واقعا برایتان جذاب هستند. یکی از ترفندهای ساده برای پی بردن به علایقتان این است که یک بخش جداگانه در کمد خود داشته باشید و به مدت یک ماه هر آن چه را که می‌خواهید در آن جا قرار داده و بررسی کنید. شما با این کار به سرعت مواردی را خواهید یافت که بلوک‌های پایه و سازنده کمد شما هستند. اگر شلوار جین چیزی است که به آن علاقه دارید، همیشه با آن همراه شوید. چند جفت شلوار جین بهتر از یک جفت از انواع دیگر شلوارهایی است که مناسب شما نیستند.

3. چیزهایی را که دوست ندارید به یاد داشته باشید

فراموش نکنید که هنگام اصلاح محتویات کمد لباس خود، به همان اندازه که به علایقتان توجه می‌کنید، مواردی که به شما احساس خوبی نمی‌دهند نیز مهم هستند. ناگفته نماند که ممکن است هر وبلاگ نویس مشهوری با پوشیدن تی-شرت Gucci جذاب شود؛ اما، توجه کنید که قرار نیست شما هم حتما یکی از آن‌ها را بپوشید. علایق خود را فدای مد نکنید و به مواردی که واقعا دوستشان دارید بپردازید.

4. رنگ‌هایی را پیدا کنید که مناسب شما باشند

در مسیر یافتن استایل شخصی حتما به رنگ‌ها نیز توجه کنید. در مورد نکاتی که مربوط به رنگ‌های متناسب با پوست و فرم بدن شما است، مطالعه داشته باشید. همچنین رنگ‌های مختلف را آزمایش کنید تا موارد مناسب را بیابید. احتمالا یک رژ لب قوی یا کیف کوچک، برای ایجاد جلوه‌ای ویژه در شما، بسیار ساده باشد.

5. به نام‌های تجاری مناسب خود وفادار بمانید

به آن دسته از نام‌های تجاری که باعث می‌شوند بهترین احساس را نسبت به خود داشته باشید، وفادار بمانید. وقتی مواردی را پیدا کردید که به نظر می‌رسند برای سلیقه شما ساخته شده‌اند، همواره به سراغ آن‌ها بروید. نام‌های تجاری اغلب در فصل‌های جدید، نسخه‌های مشابهی از محصولات فصل‌های قبلی و همچنین قطعات اصلی مخصوص به خودشان را تولید می‌کنند. بنابراین همیشه ارزش سرمایه‌گذاری مجدد در خرید برای استایل شخصی شما را خواهند داشت.

منبع: Who What Wear

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.